طراحی وب برای Dummies - طراحی وب

Wiki Article

داشتن یک رویکرد استراتژیک در تولید محتوا برای ارائه بهترین مطالب و اشتراک گذاری ها می تواند یک دنیا تفاوت ایجاد کند. اگر تاکنون از اهمیت این ابزار و کارایی و طراحی آن بی خبر بودید، دیگر زمان آن رسیده که با تنظیم آن یک تغییری در روند محتوای خود ایجاد کنید تا نتیجه آن را پس از مدتی مشاهده کنید.

فرض کنید بعد از مدتی می‌خواهید سایت خود را به یک مارکت پلیس تبدیل کنید. در این صورت می‌توانید از افزونه "دکان" استفاده کنید.

بنابر این شما می توانید کسب و کار شغلی تان را در فضای مجازی به خوبی گسترش دهید و با طراحی سایت به شکلی تخصصی و جامع قادر به ارائه خدمات و محصولاتتان به مشتریان باشید.

هر سایتی می تواند امکانات متفاوتی داشته باشد. برای اکثر سایت ها، امکانات پایه وردپرس کافی می باشد. اما ممکن است کارفرما درخواست امکانات خاصی را داشته باشد.

سرعت لود شدن سایت یکی از عوامل موثر بر رضایت بازدیدکننده و ربات های موتور جستجو می باشند. این قسمت را می توان زیرمجموعه خدمات سئو وردپرس دانست.

به همین دلیل گزینه مناسبی برای ایجاد سایت فروشگاهی محسوب می‌شود.

علاوه بر مشکلات قانونی، مشکلات امنیتی هم می تواند برای این سایت ها به وجود آید. از طرف دیگر مشکلاتی در زمینه آپدیت آن ها وجود خواهد داشت. تعرفه طراحی سایت با وردپرس اف دیزاین، بر اساس قالب ها و پلاگین های لایسنس دار می باشد.

تمام این فرآیند می تواند با طراحی سایت خدماتی به راحتی پیاده سازی شود.

وارد کردن اطلاعات یا همان دیتا اینتری از جمله خدمات تاثیر گذار بر قیمت سفارش طراحی سایت می باشد. قیمت هایی که در جدول قیمت مشاهده می فرمایید، بدون احتساب هزینه وارد کردن اطلاعات می باشند. اطلاعات شما شامل: عکس، متن، فیلم، صوت ، جدول های اکسل و… می باشد.

سلام و تشکر بابت مطلب مفیدی که در سایتتون قرار دادین. سوال من این هست که آیا از بین پلن های مختلف طراحی سایت فروشگاهی امکان این وجود داره که بعضی امکانات حذف یا اضافه بشود؟ مثلا ما نیاز به یک یا دو امکان از پلن پیشرفته داریم آیا باید حتما باید پلن پیشرفته سایت فروشگاهی شما رو خریداری کنیم ؟ ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید.

هر زمان که سازنده بخواهد می تواند با دستکاری آن ها، به اهدافی که دارد برسد. توضیحات این قسمت مفصل است و در این بخش امان پرداختن به آن وجود ندارد.

علاوه‌بر این بعضی از سایت‌های شناخته شده و قابل اعتماد، قالب‌های رایگان وردپرس را فارسی سازی می‌کنند و آن را به صورت رایگان برای دانلود قرار می‌دهند. قبل از دریافت یک قالب حتما از سازگار بودن آن با افزونه ‌های فروشگاه ساز وردپرس اطمینان پیدا کنید.

شما بدون حضور در وب و داشتن یک هویت دیجیتال جذاب، فرصت کلیک کنید برقراری ارتباط با جامعه هدف خود را از دست داده و شانسی برای ایجاد محبوبیت برای برند خود نخواهید داشت.

برای این که مشتری‌ها به سایت شما بیایند لازم است در صفحه اول گوگل باشید. برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل باید اصول و مبانی سئو سایت را رعایت کنید.
مگر در مواردب که دیزاین وب سایت بسیار پیچیده تر و خاص تر وب سایت های معمول باشد.    محمد اعلایی

هرچه قدر تعداد صفحات مد نظر شما کمتر باشد، هزینه ی طراحی سایت با وردپرس آن، کمتر خواهد بود. به همین دلیل بهتر است برای شروع کار تنها صفحات مهم توضیحات بیشتر سایت خود را مشخص کنید. سپس به مرور زمان صفحاتی که لازم است را به وبسایت خود اضافه نمایید. البته صفحات بلاگ پست و صفحه محصولات بدون هیچ محدودیتی قابل اضافه شدن است و هزینه اضافی ندارند.

سلام ممنون از مطالب بسیار خوبتون بسیار بدردبخور و مفید بود.  شهرام منتظری

اینجا را بررسی کنید بزرگترین اصل در هر حرفه ای وجود صداقت و در نظر گرفتن اصول قانونی و اخلاقی است

یا اینکه یه هاست و دامین دیگه بگیرم و یه سایت فروشگاهی بزنم

مهندسین ما به گونه ای پروژه ها را پیاده سازی می کنند که مطابق با خواسته شما باشند.

قیمت طراحی سایت شرکتی با وردپرس بسیار انعطاف پذیر است. یعنی شما می توانید سایت خود را با چند صفحه اصلی، بسازید.

البته اگر بخواهیم دقیق تر قیمت و تعرفه طراحی سایت های فروشگاهی را بررسی کنیم باید بگوییم با توجه به اینکه هیچ محدودیتی در اضافه نمودن ویژگی و امکانات  جدید به این وب سایت ها وجود ندارد قیمت نهایی نیز محدودیت خاصی نداشته و ممکن است براساس نیازهای مشتریان و سازمان ها فراتر نیز برود.

بله البته. هم آموزش کار با سایت به صورت حضوری داده میشه و هم یک فیلم آموزشی جهت کسب اطلاعات بیشتر بهتون داده خواهد شد.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است که کاربران مختلف در سراسر دنیا می‌توانند امکانات اینجا دلخواه خود را به آن اضافه کنند. به همین دلیل افزونه‌ها و قالب‌های زیادی برای آن درست شده است.

این مورد هم به هزینه و تعرفه طراحی سایت با وردپرس شما می افزاید. اما یک قدم بزرگ به سمت متفاوت بودن نسبت به رقبایتان می باشد.

روش های متنوعی برای طراحی سایت پیش رو شما وجود دارد. شاید برای شما که تسلط و اطلاعات کافی از برنامه نویسی و مقوله طراحی وبسایت ندارید انتخاب روش مناسب سخت و گیج کننده باشد.

ما با شما همراه هستیم تا به بهترین شکل یک وب سایت طراحی شود و کارفرما رضایت کامل را از کار داشته باشد.

همین الان تماس بگیرید آماده هستید تا درباره تاثیر وب سایت خود در رشد کسب و کارتان مطلع شوید ؟

Report this wiki page